Digital Innlandets innovasjonspris 2022

Under RESTART - vår konferanse om digitalt lederskap og forretningsutvikling, torsdag 9. juni kl. 12 – 17 på NTNU i Gjøvik – deler Digital Innlandet for første gang ut sin innovasjonspris. Fristen for å melde inn kandidater er mandag 30. mai. Vinneren mottar heder og ære, samt en spesialdesignet blankett.

 

Hvem kan motta prisen?

Kandidater kan være både store og små virksomheter, offentlige eller private- også enkeltpersoner som har gjort en forskjell kan forslås.

 

Krav til kandidatene
Kandidatene må ha lansert eller tatt i bruk en ny løsning der IKT inngår som et sentralt element. Løsningen må være nyskapende i forhold til eksisterende eller konkurrerende løsninger i det aktuelle markedet eller bransjen generelt.
Prisvinneren må ha besøksadresse og/eller organisasjon registrert i Innlandet.

 

Som utgangspunkt for vurderingen benyttes Regjeringens og Innovasjon Norges definisjon for innovasjon: 
"Ny vare, en ny tjeneste, en ny produksjonsprosess, anvendelse eller organisasjonsform som er lansert i markedet eller tatt i bruk i produksjonen for å skape bærekraftige økonomiske verdier".

 

Hvorfor mener du denne kandidaten fortjener å vinne Digital Innlandets Innovasjonspris 2022?
Denne beskrivelsen legger grunnlag for juryens første vurdering av kandidatene. Derfor viktig med informativ informasjon.

  •                - Beskriv din løsning
  •                - Hva er nytt/annerledes?
  •                - Hvilket potensial har løsningen?

 

Juryen for Digital Innlandets Innovasjonspris i 2022 er

Kristian Bakke Haugen, Klosser Innovasjon AS
Aksel Schjerpen, Vaager Innovasjon AS
Martin Stok, Skåppå AS
Beate Follestad Innovasjon Norge Innlandet

 

Foreslå din kandidat i nominasjonsskjema under.

 

Nominasjonsskjema