Under RESTART - vår konferanse om digitalt lederskap og forretningsutvikling, torsdag 29. september kl. 12 – 17 på Scandic Hotell Hamar – deler Digital Innlandet for første gang ut sin innovasjonspris. Fristen for å melde inn kandidater er mandag 1.september. Vinneren mottar heder og ære, samt en spesialdesignet blankett.
Hvem kan motta prisen?
Kandidater kan være både store og små virksomheter, offentlige eller private- også enkeltpersoner som har gjort en forskjell kan forslås.
Krav til kandidatene Kandidatene må ha lansert eller tatt i bruk en ny løsning der IKT inngår som et sentralt element. Løsningen må være nyskapende i forhold til eksisterende eller konkurrerende løsninger i det aktuelle markedet eller bransjen generelt. Prisvinneren må ha besøksadresse og/eller organisasjon registrert i Innlandet.
Som utgangspunkt for vurderingen benyttes Regjeringens og Innovasjon Norges definisjon for innovasjon: "Ny vare, en ny tjeneste, en ny produksjonsprosess, anvendelse eller organisasjonsform som er lansert i markedet eller tatt i bruk i produksjonen for å skape bærekraftige økonomiske verdier".
Hvorfor mener du denne kandidaten fortjener å vinne Digital Innlandets Innovasjonspris 2022? Denne beskrivelsen legger grunnlag for juryens første vurdering av kandidatene. Derfor viktig med informativ informasjon.
- Beskriv din løsning
- Hva er nytt/annerledes?
- Hvilket potensial har løsningen?
Juryen for Digital Innlandets Innovasjonspris i 2022 er
Kristian Bakke Haugen, Klosser Innovasjon AS Aksel Schjerpen, Vaager Innovasjon AS Vegard Stand Sæterøy, Skåppå AS Beate Follestad Innovasjon Norge Innlandet